preskoči na sadržaj

Osnovna škola Draganići

Login

    

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Oglasna ploča
CarNet RSS
Raspored trajanja sati

Razredna nastava

1.  08:00 - 08:45
     Doručak 10 min       
2.  08:55 - 09:45          
     odmor 5 min
3.  09:45- 10:30
     Rekreacijska pauza 15 min
4.  10:45- 11:30
     odmor 5 min

5.  11:35- 12:20
     Ručak 20 min
6.  12:40 - 13:25
     odmor 5 min

7. 13.30 - 14.15, A2N i B1
    14.20 - 15.05, A2N i B1

Predmetna nastava

1.  08:00 - 08:45
     odmor 5 min    
2.  08:50 - 09:35          
    Doručak 10 min   
3.  09:45- 10:30
    Rekreacijska pauza 15 min
4.  10:45- 11:30
     odmor 5 min

5.  11:35- 12:20
     odmor 5 min
6.  12:25- 13:10
     Ručak 20 min
7.  13.30 - 14.15
     odmor 5 min

8.  14.20 - 15.05
     odmor 5 min
15.10 - 15.55, A2N i B1
16.00 - 16.45, A2N i B1

Događanja u našoj školi
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izrada protokola postupanja u različitim situacijama u školi
Autor: Daniela Orlović, 20. 4. 2017.

U četvrtak  20. travnja ove godine učitelji/ce naše škole održali su radionice u izradi protokola postupanja u različitim situacijama u školi.

Neki protokoli za postupanje zadani su nam od strane viših razina. Vlada Republike Hrvatske još je 2004. godine donijela Protokol o postupanju u slučaju nasilja među djecom i mladima., 2012. Protokol o postupanju u slučaju seksualnog nasilja, 2014. Protokol o postupanju u slučaju zlostavljanja i zanemarivanja djece, Protokol o pokretanju psiholoških kriznih intervencija u sustavu odgoja i obrazovanja i  pravilnike: Pravilnik o zaštiti maloljetnika u elektroničkim medijima i Pravilnik o načinu postupanja odgojno-obrazovnih radnika školskih ustanova u poduzimanju mjera zaštite prava učenika te prijave kršenja tih prava nadležnim tijelima.

U školi imamo i protokole o postupanju  u kriznim situacijama. Unatoč svemu tome mnoga područja i situacije iz svakodnevnog rada nisu pokrivene.  Iz tog razloga učitelji su pristupili izradi nekih za koje smatramo da su nam potrebni. Njihovu potrebu potkrepljuju i dopisi koji su početkom godine dolazili od strane našeg resornog ministarstva.

Rad se odvijao na sljedeći način:

Učitelji su bili podijeljeni u 6 skupina i svaka je skupina radila na svojem zasebnom zadatku. Na kraju je glasnogovornik svake skupine iznio svoju verziju, a svi ostali su dali dopune i prijedloge kojima se pojedini protokol upotpunio. Na kraju radionice dobili smo 6 novih protokola radnog naslova:

1. Protokol u slučaju neovlaštenog ulaska u školu
2. Protokol postupanja u slučajevima kada roditelji nisu odgojno usuglašeni
3. Protokol postupanja u slučaju konflikta među odraslim osobama
4. Protokoli postupanja kada je ugroženo zdravlje učenika
5. Protokol postupanja u slučaju zapažanja razvojnih poteškoća učenika
6. Protokol postupanja prilikom organiziranja izvanučioničke nastave bilo koje vrste

Izrađeni protokoli će u čistopisu biti na raspravi i mogućoj doradi  u  zbornici, na vijeću roditelja i vijeću učenika, nakon čega ćemo ih uputiti školskom odboru na usvajanje.

Rad na protokolima odvijao se u vedroj i aktivnoj atmosferi, a svim sudionicima radionice, ravnateljica će izraditi potvrdu stručnog usavršavanja u školi.

Ravnateljica






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju